Jag tänker njuta av påsken tills sista droppen är slut. Av helgen, kaffet, stickningen, boken… Jag läser just nu:
(null)
Hon skriver på ett lättsamt och roligt sätt. Det är finurligt och skickligt. Jag älskar de karaktärer hon skapar! Den gamle Einar som är så klok! Agneta som ger upp pådyvlade krav och bejakar sig själv och livet! Inte på ett passivt sätt utan aktivt, hon gör något för sig själv och sina drömmar. Det är härligt och befriande.
(null)
Ett smakprov.

Det var ett boktips. Jag sitter i stugan och läser. Det är bara jag som är vaken, eller Gibson också.  (null)
Fast han är trött, han ser det som sitt ansvar att vara uppe med mig men skulle nog helst sova vidare. 
(null)
Njut nu av helgen! Vi ses snart. Kommer att visa bilder av min fina tröja som jag snart stickat klart. 

Kommentera

Publiceras ej