I stugan har barnen hunnit med att måla, pyssla och vara ute och leka en massa. 

Vi gjorde tuppar, kycklingar och hönor av äggkartonger. Dessa kan man ha som äggkoppar eller prydnader.

Idag har äldsta dottern, farmor och jag åkt skidor i en timma och 45 minuter. Vi åkte över sjön, upp på storsvartliden efter ett skoter spår, ner över ett hygge och tillbaka över sjön igen. Jag var helt slut! 
Vackert var det dock. Det var andra gången jag åkte skidor på tre år. Jag borde nog ha trappat upp lite. Jag kommer nog att få lida för detta genom en kraftig träningsvärk i morgon. 

Tror ändå jag åker ut på en mindre runda i morgon. Det är ganska vackert här. 

1 kommentarer

Bloggande 4barnsmamma

30 Mar 2016 06:14

Härligt det ser ut med skidor:)
Och vilket fint påskpyssel!
Jag älskar påsken!

Svar: Jag älskar också påsken. Den gick så fort i år.
Fru Blomma

Kommentera

Publiceras ej