Jag är en person som har lätt för att oroa mig. Man skulle kunna säga att jag är en trygghetsjunkie. Jag vill ha det tryggt, stabilt och säkert. Det jag är van vid är bäst. Men så finns det en annan sida av mig som vill ha lite spänning och utmaning. Vågar jag?
 
Just nu står vi inför ett spännande val. Att våga något nytt eller inte. Om vi vågar vinner vi mycket vi efterlängtat, men samtidigt kostar det både pengar, oro och spänning. Vad göra? 
 
Som tur är har jag min tro på att det finns en som leder mig och som vill mitt bästa. Jag kan be om vägledning och tro att dörrar öppnas dit jag ska gå, och dörrar stängs om det inte är rätt väg. Det känns tryggt.
 
 

1 kommentarer

birgitmaria

06 Nov 2015 15:38

Du utstrålar då allt annat än oro! Jag tror inte du förstår att du utstrålar styrka och glädje! Kram

Svar: Tack finaste Birgit. ❤
Fru Blomma

Kommentera

Publiceras ej