Vilket elände det är när du köpt ny mobil och du tappat alla kontakter från whats up och Skype.  Dessutom var samma kontakter sparade lokalt på telefonen så de är försvunna från kontaktboken också. Ett i-landsproblem  jag vet. 

Det är morgon här i stugan. Lilleman var brännhet i natt, men han fick Alvedon och nu är han piggare igen. Det blir ännu en innedag. 

Eftersom vi flyttar i början av februari är jag taggad att komma igång med packningen av de grejer vi inte använder just nu. Det är mycket som ska rensas bort också och jag känner att jag vill komma igång. 

Nu ska jag fylla på kaffekoppen igen. Jag njuter av ledigheten och vyn från fönstren i stugan.

2 kommentarer

birgitmaria

20 Dec 2015 09:40

Precis, i-landsproblem, men man måste ju få klaga ändå ;-) Fortsätt o njut! Vi ses imorgon :-)

Svar: Det gör vi.
Fru Blomma

ISA

22 Dec 2015 16:53

men noo, mobilkrångel kan fan vara värre än man tror :/ hoppas du har en fin julvecka iallafall!

Svar: Tack söta rara.
Fru Blomma

Kommentera

Publiceras ej