Sista dagen på 2015. Jag skickar en hälsning från fjällen. Vi är här med en annan familj för att åka skoter, slalom och fira in det nya året. Vi bor i en stuga som egentligen är två stugor med uppehållsrum och bastu i mitten. Vi kom hit igår och jag började med att slänga ut alla mattor och städa eftersom stugan stått tom sedan tidigare i höst. När stugan kändes ren och gemytlig kunde vi äta och umgås med varandra. 

Vår stuga består av två sovrum, vardagsrum, badrum, kök och hall. Den andra stugan är nästan likadan. Just nu sover alla utom jag och lilleman. Vi har fikat och ser på bolibompa. Det känns som lugnet före stormen för när alla vaknat är där sex barn och fyra vuxna.

Nu ska jag dricka upp kaffet innan det är för kallt. Vi hörs.


En morgonselfie bjuder jag på. 

3 kommentarer

Josef Häggblad

31 Dec 2015 11:54

Åhh, Gott Nytt År!
Låter fantastiskt!

Svar: Gott nytt år till hela familjen.
Fru Blomma

birgitmaria

31 Dec 2015 12:22

Gott Nytt År!!

Svar: Till er också. Vi har det jättebra, men det vore ännu bättre om hela gänget var med.
Fru Blomma

Carina

31 Dec 2015 15:23

Gott Nytt År till er alla!

Svar: Tack detsamma kära vän.
Fru Blomma

Kommentera

Publiceras ej