Vad bra vi har haft det! Hela dagen har barnen haft roligt. Först var vi ute med skotern , sedan bastubad och därefter god mat och gott sällskap. 






Jag ser med tacksamhet tillbaka på 2015 och minns tillfällen och händelser som lillemans 1 årsdag, min första fordonsklass och de underbara elever jag fick lära känna. Jag minns mamma och pappas flytt till vår lilla stad och är glad över det fina hus de köpt. Ett hus där vi firade jul i år. Jag har lärt känna nya människor både på jobbet och privat. Vi är alla friska och vi har varandra. Det är värt allt! ❤

Sedan har det politiska klimatet hårdnat i vårt land. Jag hoppas att vi under 2016 får se hur Sverige hjälper de asylsökande som kommit hit och hur hela världen tar ansvar, gemensamt, för människor i nöd. Ingen kan hjälpa alla, men alla kan hjälpa någon. Om vi alla gör något för någon...

Inför det nya året ser jag fram emot vårt nya hus. Jag ber också att vi ska få fortsätta vara friska och välsignade.  Om Gud vill åker vi både till Spanien och Sri Lanka. Så ser planen ut i alla fall. Vi får se. Hoppas ditt år också blir bra. Kram och lycka till!

1 kommentarer

Helen

05 Jan 2016 00:19

Fin du är i håret...

Svar: Tack!
Fru Blomma

Kommentera

Publiceras ej