Wow vilken konsert vi hade i kyrkan ikväll. Emmy och Ella sjöng tillsammans med en barnkör. 
Maja fick en selfie med de två stjärnorna.

Vi köpte två skivor, en hade vi sen förut. Det bästa av allt var att kyrkan var full av människor som aldrig varit där förr. Så kul!

Körsbär i håret, kvällen till ära.

Har jag sagt att jag älskar mitt hus? 😉 Ljuset i köket är fantastiskt. 


Jag tackar Gud för att han gett mig så mycket. 

I morgon väntar en lugn dag. Det ser jag fram emot. Tänk om jag kunde ha det så här bra alltid. Att alltid kunna vara ledig tre dagar och arbetat fyra. Det är en sådan lyx. Ingen måndagsångest för måndagar är jag ledig!

Idag har jag stått på crosstrainern i en timma. Bra jobbat! Jag såg två avsnitt av världens bästa serie, Suits. Har ni inte sett den så gör det. 

Godnatt! 


Kommentera

Publiceras ej