Finns det något bättre än att inreda en ny väska? Jag älskar det. I veckan kom min efterlängtade jobb/allt i allo-väska.
Spännande, spännande, spännande. 

Det är egentligen en skötväska från Littlephant. En väska med många fack, plats för dator och matlåda, blöjor och annat en arbetande trebarnsmor kan behöva.

En hälsning från Littlephant.

Idag kommer min älskling hem från Polen. Han har varit i Warszawa i jobb. Midi ska åka skridskor i ishallen, Mini och Maxi och jag ska en sväng på Secondhand och på stan. Sedan blir det middag hos Bylunds. Det blir trevligt. I morgon ska vi till kyrkan. Det ser jag fram emot.

Igår hade jag min mamma och pappa och svärfar på middag. Det var  mysigt. Det är underbart att vara nära familjen.

Jag hoppas att ni får en skön helg. 

1 kommentarer

Anonym

10 Oct 2015 08:52

Så fin! En sån väska finns på min önskelista! /Miriam

Svar: Jag har haft den på min önskelista i över ett år. Nu hittade jag den för 999 kr. Gick på pricerunner. se och hittade den.
Fru Blomma

Kommentera

Publiceras ej