Jag var ju hemma igår med Mini. Vi är hemma måndagar denna termin, bara han och jag. Så mysigt vi har det! Igår gungade vi och lekte i sandlådan. Dessutom gjorde jag min supergoda svartavinbärsmarmelad. Tack Ingegerd för bären! 
 Jag mixar bären först för att marmeladen ska bli slät. Sedan kokar jag den ganska länge med socker. Den blir god!
 
På kvällen var jag på fotbollsplanen och plockade ner näten från målen. Det hör hösten till. Några ungar hade åter varit och kastat sönder ett fönster till omklädningsrummen på Norräng. Är det ingen vuxen som vet vilka barn som är och gör detta? Det är ju flickornas fotbollsklubb som får bekosta detta. Det är fjärde rutan som måste bytas nu inom loppet av ca 4 veckor. Håll ordning på era barn!
 
Ja, ja. Nu har jag fått skälla lite. I kväll kommer min syster förbi. Det ska bli LYXIGT! Kram 
 
 

2 kommentarer

birgitmaria

29 Sep 2015 17:04

Ser gott ut!
Och ja, vilka är det som bara är och förstör! Så irriterande! Och upprörande!

Svar: Men visst!
Fru Blomma

Julia Müller-Sandvik

30 Sep 2015 10:29

Men usch, vad tänker folk med, vad är det som är kul med sabotage?

Svar: Men eller hur!
Fru Blomma

Kommentera

Publiceras ej