Idag cyklade vi iväg på secondhand och fikade och shoppade lite. Jag fyndade en kopparkruka, en koppartändsticksask och en matta.




Jag är nöjd och glad över detta. Barnen köpte några gosedjur.

Mini, midi och jag har varit hemma själva eftersom min man och max varit på fotbollscup. De kom tvåa. Min dotter nickade in bollen i mål så nu ska hon få pengar av tränarna.

Förutom att vi besökt secondhand, har vi sovit en stund, tvättat, dammsugit och pysslat lite. Jag gjorde ett litet arrangemang på köksbordet.

Det bor allt en liten tant i mig. Jag känner mig som min mormor när jag går och plockar i blommorna. Hon hade alltid så fina blommor.
Kram på er och ha en underbart vilsam helg.

2 kommentarer

Malin Hyving

20 Sep 2015 19:38

Vilka fina fynd! Letar också efter grejer i koppar just nu, så snyggt!

Svar: Ja visst är det! Jag har planer på att spraymåla en lampa i kopparfärg.
Fru Blomma

Julia Müller-Sandvik

20 Sep 2015 20:23

sv: men åh, tack :D Ja, inga kala fläckar!!

Svar:
Fru Blomma

Kommentera

Publiceras ej