Min allhelgonahelg såg ut så här:



Vi var i stugan och hade bjudit mormor och morfar, farmor och farfar på middag på fredagen. Pumpasoppa med krutonger och en klick smetana, pasta al pollo och spökaka.

Jag pysslade lite i min nya målarbok. Det är en Mindfulnessbok där jag färglägger. Sedan tittade jag över arbetsveckan.
Jag noterade att den innehåller en trevligheter. 

Idag har varit rätt fullt upp, med två turer till lassa. Jag fick avboka en kvällsaktivitet på grund av lofistikproblem bl.a. Ja ja. Det går inte att göra allt, eller vara överallt. Familjen först.

Hoppas ni haft en bra vecka. 

Jo visst ja. Jag har läst en bra bok.
En riktig klassiker värd sitt namn. Ingående beskrivningar av det mänskliga psyket och den girighet vi kan drabbas av. Eugenie Grandet av Honore de Balzac.

Kram.🍓 

1 kommentarer

birgitmaria

02 Nov 2015 21:39

Låter som en bra helg!Mysigt ni verkar ha haft! Själv fick jag en förkylning på köpet :-( Soffläge...

Svar: Åh nej. inte fler förkylningar. Jag har just blivit frisk och hunnit springa 2 ggr. 7, 25 km idag.
Fru Blomma

Kommentera

Publiceras ej