Och en god fortsättning tycker jag att det varit. Tomten kom även i år och han var generös som vanligt.


Igår hann jag och A börja packa inför flytten. Vi rensade bort flera säckar som ska på secondhand och andra som ska sändas.  Idag fortsätter vi arbetet.  Jag hoppas vi hinner träffa barnens faster och farbror och storkusin också. 

Jag ska försöka orka med att träna. Jag är TRÖTT. Lilleman sover så oroligt. Jag tänker verkligen komma i form nu. Det ska prioriteras.  

Tänker ni avlägga några nyårslöften? Jag har så svårt att hålla dem jag avlagt tidigare. Det är kanske dags att jag istället skriver ner nya riktningar inför året. Jag funderar på att prioritera tid hemma med familjen, träning och vila. Ni då?





1 kommentarer

Sandra Steinick Gustafsson

29 Dec 2015 19:25

så härliga bilder från julen!

Svar: ☺Tack!
Fru Blomma

Kommentera

Publiceras ej